FAQ

Q1. Robot se vrátil do doku, aby se dobil v naplánovaném čase. Obnoví provoz po nabití nebo pouze v příštím plánovaném cyklu? (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / V8s / V80)

Robot reaguje na plánované čištění pouze jednou denně. Po nabití bude automaticky fungovat v dalším plánovaném cyklu. Pokud chcete, aby robot v tuto chvíli začal pracovat, spusťte jej pomocí dálkového ovladače.

Výjimkou je model ILIFE A8, který po nabití pokračuje v práci na místě, kde přestal vysávat.

Q2. Bude robot uklízet až do konce plánovaného cyklu? (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / V8s / V80)

Ano, vysavač bude pokračovat v práci, dokud nestisknete tlačítko PAUZA nebo dokud nebude vybitá baterie. Poté se vrátí do doku.

Q3. Může robot čistit skvrny od vody v kuchyni nebo koupelně?

(V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / A8 / V8s / V80)

Robot ve vakuovém režimu nelze použít na mokrých podlahách. Vysávání kapaliny způsobí poškození robota.


Q4. Musím udržovat robota? (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / A8 / V8s / V80)

Pravidelně čistěte a udržujte robota - čistěte zaprášené senzory a odstraňte vlasy a nečistoty z centrálních kartáčů, bočních kartáčů a kol.

Netlačte ani netlačte na vysoce účinný filtr. Nesmí se čistit vodou. K odstranění prachu lehce poklepejte na filtr.

Veškerou údržbu provádějte v souladu s provozními pokyny.


Q5. Mohu nechat robota na nabíjecí stanici, pokud jej nebudu chvíli používat? (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / A8 / V8s / V80)

Ano. Když je plně nabitý, robot přejde do udržovacího nabíjení, aby kompenzoval samovybíjení baterie a vyhnul se přebíjení. Děti by neměly robota nabíjet. Pokud robot nebude delší dobu používán, vypněte jej.


Q6. Proč se robot nemůže vrátit do doku pro nabíjení? (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / A8 / V8s / V80)

Ujistěte se, že na obou stranách robota je asi 1 metr volného prostoru a asi 2 metry před dokovací stanicí. Abyste se vyhnuli zbytečnému údržbovému nabíjení, neumisťujte nabíjecí stanici v blízkosti vysoce výkonných zařízení, jako jsou televizory nebo ledničky.


Q7. Proč robot nepracuje v naplánovaném čase čištění? (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / A8 / V8s / V80)

1. Vypínač na robotu je vypnutý.
2. Baterie je vybitá.
3. Plán čištění nebyl v robotu správně uložen. Informace o plánování čištění naleznete v uživatelské příručce nebo si přehrajte naše videa s pokyny.
4. Po nastavení plánu musí být tlačítko napájení na robotu zapnuto. Naprogramovaný plán bude zrušen, pokud je vypnuto tlačítko napájení nebo je baterie robota zcela vybitá.


Q8. Je nebezpečné dotknout se nabíjecích kolíků na robotu nebo dokovací stanici? (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / A8 / V8s / V80)

Ne. Maximální výstupní napětí robota a nabíjecí stanice jsou v bezpečném rozsahu napětí pro kontakt s lidmi.


Q9. Ovlivní robot mé zvíře? (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / A8 / V8s / V80)

Robot pracuje relativně tiše a nevytváří vysoké zvuky, takže váš mazlíček nebude neklidný ani ohrožený.


Q10. Proč se robot pohybuje v kruhu dopředu a dozadu? (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / A8 / V8s / V80)

1. Otřete senzory suchým hadříkem nebo vatovým tamponem. Také senzor pod centrálním kolem.
2. Vyčistěte boční kola.
3. Zkontrolujte, zda není nárazník zatlačen. Povolte šrouby podél předního nárazníku a klepnutím na něj jej vraťte do původní polohy. V případě potřeby vyjměte přední nárazník, očistěte a znovu nainstalujte (ujistěte se, že šrouby nejsou příliš utažené).


Q11. Proč robot dělá více hluku a čistí méně efektivně než dříve? (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro)

Robot musí být pravidelně udržován. Chcete-li odstranit trosky z robota, postupujte takto:

1. Vypněte hlavní vypínač. Vyjměte a vyprázdněte nádobu na prach.

2. Vyčistěte základní a vysoce účinné filtry.

3. Vyčistěte přívod vzduchu, pokud je blokován.

4. Odstraňte a vyčistěte boční kartáče.

Q12. Proč robot dělá více hluku a čistí méně efektivně než dříve? (V7s Plus / A4s / A6 / A7 / A8)

Robot musí být pravidelně udržován. Chcete-li odstranit znečištění z robota, postupujte takto:

1. Vypněte hlavní vypínač. Vyjměte a vyprázdněte nádobu na prach.

2. Vyčistěte základní a vysoce účinné filtry.

3. Vyčistěte hlavní kartáč.

4. Odstraňte a vyčistěte boční kartáče.

5. Vyjměte a vyčistěte hlavní kartáč.


Q13. Proč robot čas od času padá dolů ze schodů, i když má systém prevence pádu? (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / A8 / V8s / V80)

1. Pokud se koberec roztahuje na schody, robot jej považuje za podlahovou krytinu, bude pokračovat v čištění a spadne ze schodů.

2. Jsou-li senzory zaprášené, nemusí fungovat správně. Otřete senzory.

3. Některé podlahy odrážejí světlo, které ovlivňuje činnost podlahových senzorů. Dejte zábradlí, abyste zabránili pádům.


Q14. Proč virtuální stěna nefunguje? (V55 / A6)

1. Zkontrolujte, zda je zařízení virtuální stěny zapnuté. Zelená kontrolka napájení nahoře by měla po zapnutí blikat.

2. Dosah virtuální stěny je 3 metry. Umístěte virtuální zeď poblíž dveří nebo jiných objektů, abyste zkrátili dosah.

3. Ujistěte se, že virtuální zeď směřuje na správné místo. Aby robot zůstal v „pracovní oblasti“ a nevstoupil do „zakázané oblasti“, musí začít práci v „pracovní oblasti“.


Q15. Robot čistí dobře, ale nepracuje tak dlouho jako dříve. (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / A8 / V8s / V80)

1. Baterie ztrácí energii, pokud je robot v pohotovostním režimu příliš dlouho. Před dalším použitím ho prosím plně nabijte.

2. Pokud se robot vypne a zobrazí chybovou zprávu, problém není s baterií. Spočítejte pípnutí a zkontrolujte význam chybových zpráv v příručce nebo kontaktujte technickou podporu.

3. Pokud robot nebyl delší dobu používán, znovu aktivujte baterii: umístěte robota na dokovací stanici a nabíjejte po dobu 3 minut, poté vyjměte. Tento postup opakujte 3krát a poté nabíjejte po dobu 3-5 hodin jako obvykle.

4. Jakmile baterie dosáhne konce své životnosti, zkrátí pracovní dobu robota. Vyměňte baterii, pro zachování normálního výkonu.

Q16. Proč nemohu nabít robota? (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5sPro / A4s / A6 / A8 / A7 / V8s / V80)

1. Ujistěte se, že je zapnuto tlačítko napájení na boku robota.

2. Ujistěte se, že napájení a dokovací stanice jsou připojeny k napájení, měla by svítit zelená kontrolka v horní části stanice.

3. Zkontrolujte, zda jsou nabíjecí kolíky v kontaktu s robotem.

4. Zkuste nabít zařízení přímo adaptérem na boku robota.

5. Zkontrolujte, zda je baterie robota správně vložena.



Q17. Proč nemohu nabít robota? (V7s Plus)

1. Ujistěte se, že je vypínač ve spodní části robota zapnutý.

2. Ujistěte se, že napájení a dokovací stanice jsou připojeny k napájení, měla by svítit zelená kontrolka v horní části stanice.

3. Zkontrolujte, zda jsou nabíjecí kolíky v kontaktu s robotem.

4. Zkuste nabít zařízení přímo adaptérem na boku robota.

5. Zkontrolujte, zda je baterie robota správně vložena.


Q18. Robot někdy opustí stanici a poté se k ní vrátí, když je v pohotovostním režimu. (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A8 / A7 / V8s / V80)

Robot se vrátí do dokovací stanice ve dvou případech: 1) jeho napětí je nestabilní; 2) Přijal rušený signál.


Q19. Co byste měli udělat, když robot omylem nasaje tekutinu? (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A8 / A7 / V8s / V80)

Tlačítko napájení okamžitě vypněte. Vysušte nádobu na prach, přívod vzduchu. Vyměňte vysoce výkonný filtr. Po zaschnutí znovu nainstalujte součásti a zapněte robota.

Q20. Dálkové ovládání nefunguje. (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / V8s / V80)

1. Dosah dálkového ovladače je 4 metry. Signály jsou mimo tento rozsah slabší.

2. Baterie dálkového ovladače je vybitá. Vyměňte baterie.

3. Baterie robota je vybitá. Nabijte robota.

4. IR vysílač dálkového ovládání a / nebo přijímače robotu je znečištěný. Otřete jej suchým hadříkem.

5. Robot je příliš blízko dokovací stanice nebo dochází k rušení jiných infračervených zařízení poblíž dálkového ovladače.


Q21. Dálkové ovládání nefunguje. (A8)

1. Dosah dálkového ovladače je 4 metry. Signály jsou mimo tento rozsah slabší.

2. Baterie dálkového ovladače je vybitá. Vyměňte baterie.

3. Baterie robota je vybitá. Nabijte robota.

4. IR vysílač dálkového ovládání a / nebo přijímače robotu je znečištěný. Otřete jej suchým hadříkem.

5. Robot je příliš blízko dokovací stanice nebo dochází k rušení jiných infračervených zařízení poblíž dálkového ovladače.

6. V tomto modelu - aby bylo možné ovládat dálkové ovládání - musí být robot nejprve zastaven (klikněte na pauzu na dálkovém ovládání). Pouze tehdy lze zařízení ovládat.


Q22. Proč robot nereaguje, když stisknu tlačítko AUTO CLEAN na robotu / dálkovém ovládání? (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / A8 / V8s / V80)

1. Ujistěte se, že je zapnuto tlačítko napájení na boku robota (dole na V7s Plus).

2. Zkontrolujte úroveň nabití robota a plně ji nabijte. Ujistěte se, že je tlačítko napájení zapnuto a příkaz zadejte znovu.


Q23. Robot zapípá v dokovací stanici. (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / V8s / V80)

1. Zapněte hlavní vypínač;

2. Ujistěte se, že používáte autorizovaný adaptér;

3. Nabíjecí kolíky jsou špinavé, což způsobuje nesprávné připojení. Vyčistěte nabíjecí kolíky a dokovací stanici robota.


Q24. Robot čistí malou plochu a náhodně mění směr. (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / A8 / V8s / V80)

Přední černobílé kolo robota je zablokováno nebo je třeba jej vyčistit. Postupujte prosím takto:

1. Pevně zatáhněte za kolo, abyste odstranili celou sestavu.

2. Odstraňte všechny nečistoty z dutiny kola.

3. Vyčistěte tam senzor.

4. Roztočte kolo ručně. Pokud je otáčení omezeno, vyjměte kolo z pouzdra a silným stisknutím vyjměte nápravu a odstraňte z ní veškerý prach nebo vlasy.

5. Po vyčištění znovu nainstalujte všechny součásti.


Q25. Hladina hluku se jasně zvýšila. (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V8s / V80)

1. Vyčistěte přívod vzduchu, pokud je blokován.

2. Zkontrolujte, zda jsou boční kartáče uvolněné.

3. Nádoba na prach je plná nebo vysoce výkonný filtr byl promyt vodou. Vyprázdněte nádobu na prach nebo vyměňte vysoce výkonný filtr.

4. Pamatujte! Hladina hluku se zvyšuje, když je robot v režimu MAX.


Q26. Hladina hluku se jasně zvýšila. (V7s Plus / A4s / A6 / A7 / A8)

1. Vyčistěte hlavní kartáč, pokud je blokován nečistotami.

2. Zkontrolujte, zda jsou boční kartáče uvolněné.

3. Nádoba na prach je plná nebo vysoce výkonný filtr byl promyt vodou. Vyprázdněte nádobu na prach nebo vyměňte vysoce výkonný filtr.

4. Hladina hluku se zvyšuje, když je robot v režimu MAX.


Q27. Robot pracuje pouze na krátkou dobu. (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / A8 / V8s / V80)

1. Baterie ztrácí energii, pokud je robot v pohotovostním režimu příliš dlouho. Před dalším použitím robot plně nabijte.

2. Pokud se robot vypne a zobrazí chybovou zprávu, problém není s baterií. Spočítejte pípnutí a zkontrolujte význam chybových zpráv v manuálu nebo kontaktujte technickou podporu (u modelu A8 robot vydá hlasový signál).

3. Pokud robot nebyl delší dobu používán, znovu aktivujte baterii: umístěte robota na dokovací stanici a nabíjejte po dobu 3 minut, poté vyjměte. Tento postup opakujte 3krát a poté nabíjejte po dobu 3-5 hodin jako obvykle.

4. Jakmile baterie dosáhne konce své životnosti, zkrátí pracovní dobu robota. Vyměňte baterii, abyste zachovali normální výkon.


Q28. Proč robot nevysává kolem dokovací stanice?

(V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6)

Toto je výchozí konfigurace, která brání robotovi vstoupit do dokovací stanice nebo kabelů, což může narušit jeho nabíjecí cyklus.


Q29. Robot nemyje podlahu správně. (V50 / V55 / V5sPro / V7s Plus)

Držák hadříku na mop nemusí být správně nainstalován. Stiskněte střed držadla; měli byste slyšet cvaknutí a úchyt by měl být ve vodorovné poloze.


Q30. Z nádrže na vodu nevychází voda. (V55 / V5s Pro / V7s Plus / V8s / V80)

1. Zkontrolujte, zda je nádrž na vodu správně nainstalována: vyrovnejte vzduchové čerpadlo s ventilem. Prošťouchněte ventil několikrát malou tyčinkou, aby se zajistilo, že ním může procházet voda.

2. Vyčistěte vývody, pokud jsou ucpané nečistotami.

3. Zkontrolujte, zda silikonový uzávěr pevně uzavírá otvor.


Q31. Robot se nepřipojí k dokovací stanici pro nabíjení.

(V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / A8 / V8s / V80)

1. Vyčistěte nabíjecí kolíky a dokovací stanici robota, pokud jsou špinavé. Zkuste znovu nabít robota.

2. Stisknutím tlačítka Domů na dálkovém ovladači umožníte robotovi dokovat místo ručního umístění robota do stanice.


Q32. Robot se točí kolem malé oblasti.

(V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / A8 / V8s / V80)

Boční kola mohou být zablokována nečistotami. Pokud čištění kol nepomůže, obraťte se na zástupce zákaznického servisu. Při vypnutém robotu si všimněte počtu pípnutí v chybové zprávě (v případě A8 si všimněte povelu vydaného robotem).


Q33. Boční kola klouzají nebo se neotáčí, když je robot v provozu.

(V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / A8 / V8s / V80)

1. Na podlaze je tekutina. Skluz je způsoben sníženým třením mezi bočními koly a podlahou.

2. Držák hadříku na mop se během čištění uvolnil a způsobuje příliš velké tření na podlaze. Demontujte držák hadříku na mop (u modelu V7s Plus).


Q34. Robot přeskočil nebo opakoval čištění určitých oblastí. (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / A8 / V8s / V80)

1. Robot automaticky vyčistí oblasti, které vynechal. Nehýbejte jej ani neblokujte jeho čisticí cestu.

2. Protože je každé domácí nastavení odlišné, může docházet k nesrovnalostem v prostorové analýze. Pokud robot některé oblasti nečistil, umístěte jej ručně jinam a restartujte čisticí cyklus.

3. Před použitím robota odstraňte z podlahy zbytečné předměty, které mohou blokovat jeho cestu čištění (např. Dráty, pantofle, střapce). Robot nemůže vyčistit úzké prostory, které jsou menší než to. Pro lepší výsledky čištění změňte nastavení nábytku.


Q35. Boční kartáče nepracují nebo se otáčí velmi pomalu. (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / A8 / V8s / V80)

1. Baterie robota je slabá a vstoupila do režimu vyhledávání dokovací stanice. V tomto režimu se budou boční kartáče a kola robota pohybovat pomaleji.

2. Boční kartáče jsou blokovány nečistotami. Vyjměte je a vyčistěte je.


Q36. Indikátor na horní straně robota zhasne, když robot nějakou dobu nepracuje. (V3s Pro / V4 / V50 / V55 / V5s Pro / V7S Plus / A4s / A6 / A7 / A8 / V8s / V80)

Aby se šetřila energie, robot přejde do režimu spánku, když nebude nějakou dobu pracovat. Chcete-li robota znovu aktivovat, stiskněte tlačítko „ČIŠTĚNÍ“ nebo „AUTO“.


Q37. Mohu robot nabít pomocí vodní nádrže? (V55 / V5s Pro / V7s Plus / V8s / V80)

Před nabíjením musí být nádržka na vodu vyjmuta. Nabíjení robota plnou vodou může poškodit zařízení a dokovací stanici.


Q38. Robot se pohybuje dozadu, krouží a zastavuje se. Poté se objeví červené výstražné světlo a dvě krátká pípnutí. (V7s Plus / A4s / A6)

1. Zkontrolujte, zda není nárazník zatlačen. Povolte šrouby podél předního nárazníku a klepnutím na něj jej vraťte do původní polohy. V případě potřeby vyjměte přední nárazník, očistěte a znovu nainstalujte (ujistěte se, že šrouby nejsou příliš utažené).

2. Pokud jsou senzory zaprášené nebo znečištěné, otřete je. Pokud problém přetrvává, kontaktujte zákaznický servis.


Q39. Jak aktivovat režim „Mini-Room“? (A4S / A6)

Chcete-li aktivovat režim Mini-Room, stiskněte dvakrát tlačítko „CLEAN“ na robotu nebo na dálkovém ovladači. Zavřete dveře místnosti a nastavte hranici pro robota. Čištění v režimu Mini-Room trvá asi 40 minut.


Q40. Robot se pohybuje vpřed po přímce, krouží, pohybuje se po přímce a zastavuje se. (Boční kartáče se možná přestaly otáčet). Poté se objeví červené výstražné světlo a čtyři krátká pípnutí. (V7s Plus / A4s / A6)

Vyčistěte hlavní kartáč a jeho konce (u modelu V7s Plus odstraňte boční ložisko kartáčku kleštěmi a odstraňte nečistoty). Pokud problém přetrvává, kontaktujte zákaznický servis.


Q41. Proč uniká prach z robota během práce? (A4S / A6)

1. Zkontrolujte, zda je nádoba na prach plná. Pravidelně vyprazdňujte a čistěte nádobu na prach.

2. Robota vždy zvedněte za šikmý konec nárazníku.


Q42. Robot se najednou začne pohybovat dozadu. (V7s Plus)

Vnitřní části robota byly poškozeny. Kontaktujte zákaznický servis.


Q43. Proč jsou na modelech dva hlavní kartáče: A6 / A8 / A7?

1. Štětinový kartáč, který zvyšuje účinnost čištění, zejména na koberci.

2. Gumový kartáč, snadno se čistí a udržuje, ideální pro sběr vlasů z tvrdých podlah.


Q44. Robot se neaktivuje po stisknutí tlačítka CLEAN na robotu nebo na dálkovém ovladači. (V7s Plus) (V7s Plus)

1. Zkontrolujte, zda je zapnuto tlačítko napájení na spodní straně robota;

2. Zkontrolujte, zda je nádoba na prach nebo nádrž na vodu správně nainstalována. Zkontrolujte, zda je malá kulatá magnetická deska na prachové nádobě neporušená;

3. Zkontrolujte, zda jsou v nádrži všechny vyhrazené filtry;

4. Zkontrolujte hladinu baterie robota. Ujistěte se, že je tlačítko napájení na robotu zapnuto a zkuste to znovu po nabití.